Piszemy o strategiach marketingowych, prowadzeniu projektów, budowaniu wizerunku marki i o tym, co nowego w Salonie.
Marketing w startupie – 5 pierwszych krokówby Kamila DziwirekJeżeli zdecydowałeś się na założenie swojego startupu, a nie dysponujesz dużym budżetem na jego promocję, pamiętaj o pięciu podstawowych krokach.
Butikowa agencja marketingowaby Agata Kostecka-ProrokJesteśmy małą firmą i w tym nasza siła. Mamy ograniczoną liczbę klientów, tak aby prowadzić ich projekty na najwyższym poziomie.
Jak obniżyć koszt konwersji w kampanii Google Ads?by Mikita KonanZredukowanie kosztów w kampanii Google Ads jest kluczowym celem dla wielu firm. W tym artykule podzielimy się praktycznymi wskazówkami, które…
Szerzymy ideę pozytywnego marketinguby Agata Kostecka-ProrokPrzygotowując strategie, jak również prowadząc projekty, zawsze kierujemy się zasadami pozytywnego marketingu, które wyznaczyliśmy sobie na samym początku istnienia Salonu.
Klucz do sukcesu międzynarodowych kampanii PRowychby Lidia PiekarskaPlanując ekspansję zagraniczną należy przygotować strategię, w której ważną rolę odgrywają działania public relations. Jak je przeprowadzić?