Piszemy o strategiach marketingowych, prowadzeniu projektów, budowaniu wizerunku marki i o tym, co nowego w Salonie.
ESG w działaniach marketingowych – krok po krokuby Agata Kostecka-ProrokKryteria ESG stają się coraz bardziej istotne dla wielu podmiotów: inwestorów, banków, podwykonawców, klientów. Sprawdź jak zacząć.
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketinguby Kamila DziwirekSztuczna inteligencja (AI - Artificial Intelligence) to obecnie najważniejszy element rewolucji cyfrowej. Dzięki zdolnościom maszynowego uczenia się, przetwarzaniu języka naturalnego…
Marketing w czasach kryzysuby Agata Kostecka-ProrokPandemia, lockdown, wojna, inflacja, zmiany podatkowe... To były trudne 3 lata, które mocno odcisnęły piętno nie tylko w sferze prywatnej,…
Sprzedaż online i wskaźnik ROAS w e-commerceby Mikita KonanE-commerce: jak skutecznie sprzedawać online i osiągać coraz wyższy ROAS Sprzedaż online to obecnie jeden z najpopularniejszych kanałów sprzedaży. W…
Marketing w startupie – 5 pierwszych krokówby Lidia PiekarskaJeżeli zdecydowałeś się na założenie swojego startupu, a nie dysponujesz dużym budżetem na jego promocję, pamiętaj o pięciu podstawowych krokach.
Butikowa agencja marketingowaby Agata Kostecka-ProrokJesteśmy małą firmą i w tym nasza siła. Mamy ograniczoną liczbę klientów, tak aby prowadzić ich projekty na najwyższym poziomie.