Salon po godzinach

Piszemy o strategiach marketingowych, prowadzeniu projektów, budowaniu wizerunku marki i o tym, co nowego w Salonie. 

ESG w działaniach marketingowych – krok po kroku by Agata Kostecka-Prorok Kryteria ESG stają się coraz bardziej istotne dla wielu podmiotów: inwestorów, banków, podwykonawców, klientów. Sprawdź jak zacząć.
sztuczna inteligencja w marketingu Wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu by Kamila Dziwirek Sztuczna inteligencja (AI - Artificial Intelligence) to obecnie najważniejszy element rewolucji cyfrowej. Dzięki zdolnościom maszynowego uczenia się, przetwarzaniu języka naturalnego…
Marketing w czasach kryzysu Marketing w czasach kryzysu by Agata Kostecka-Prorok Pandemia, lockdown, wojna, inflacja, zmiany podatkowe... To były trudne 3 lata, które mocno odcisnęły piętno nie tylko w sferze prywatnej,…
sprzedaż w e-commerce i roas Sprzedaż online i wskaźnik ROAS w e-commerce by Mikita Konan E-commerce: jak skutecznie sprzedawać online i osiągać coraz wyższy ROAS Sprzedaż online to obecnie jeden z najpopularniejszych kanałów sprzedaży. W…
marketing w startupie Marketing w startupie – 5 pierwszych kroków by Lidia Piekarska Jeżeli zdecydowałeś się na założenie swojego startupu, a nie dysponujesz dużym budżetem na jego promocję, pamiętaj o pięciu podstawowych krokach.
Butikowa agencja marketingowa Butikowa agencja marketingowa by Agata Kostecka-Prorok Jesteśmy małą firmą i w tym nasza siła. Mamy ograniczoną liczbę klientów, tak aby prowadzić ich projekty na najwyższym poziomie.

® Copyright 2024 by Salon Marketingowy.