Piszemy o strategiach marketingowych, prowadzeniu projektów, budowaniu wizerunku marki i o tym, co nowego w Salonie. 

Wypracuj przewagę w sieci partnerskiej z pomocą tych strategii marketingowych by Kamila Dziwirek Marketing w sieci partnerskiej jest specyficzny. Współpraca z producentem oprogramowania IT oznacza, że w danym kraju czy na świecie działa…
ESG w działaniach marketingowych – krok po kroku by Agata Kostecka-Prorok Kryteria ESG stają się coraz bardziej istotne dla wielu podmiotów: inwestorów, banków, podwykonawców, klientów. Sprawdź jak zacząć.
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu by Kamila Dziwirek Sztuczna inteligencja (AI - Artificial Intelligence) to obecnie najważniejszy element rewolucji cyfrowej. Dzięki zdolnościom maszynowego uczenia się, przetwarzaniu języka naturalnego…
Marketing w czasach kryzysu by Agata Kostecka-Prorok Pandemia, lockdown, wojna, inflacja, zmiany podatkowe... To były trudne 3 lata, które mocno odcisnęły piętno nie tylko w sferze prywatnej,…
Sprzedaż online i wskaźnik ROAS w e-commerce by Mikita Konan E-commerce: jak skutecznie sprzedawać online i osiągać coraz wyższy ROAS Sprzedaż online to obecnie jeden z najpopularniejszych kanałów sprzedaży. W…
Marketing w startupie – 5 pierwszych kroków by Lidia Piekarska Jeżeli zdecydowałeś się na założenie swojego startupu, a nie dysponujesz dużym budżetem na jego promocję, pamiętaj o pięciu podstawowych krokach.
Butikowa agencja marketingowa by Agata Kostecka-Prorok Jesteśmy małą firmą i w tym nasza siła. Mamy ograniczoną liczbę klientów, tak aby prowadzić ich projekty na najwyższym poziomie.
Jak obniżyć koszt konwersji w kampanii Google Ads? by Mikita Konan Zredukowanie kosztów w kampanii Google Ads jest kluczowym celem dla wielu firm. W tym artykule podzielimy się praktycznymi wskazówkami, które…
Szerzymy ideę pozytywnego marketingu by Agata Kostecka-Prorok Przygotowując strategie, jak również prowadząc projekty, zawsze kierujemy się zasadami pozytywnego marketingu, które wyznaczyliśmy sobie na samym początku istnienia Salonu.
Jak prawidłowo ustawić CPA w kampaniach Google Ads by Mikita Konan CPA (ang. Cost Per Action) to jeden z kluczowych wskaźników do ustawienia w kampanii Google Ads. Koszt za akcję (inaczej…
Klucz do sukcesu międzynarodowych kampanii PRowych by Lidia Piekarska Planując ekspansję zagraniczną należy przygotować strategię, w której ważną rolę odgrywają działania public relations. Jak je przeprowadzić?
Zapraszamy na kreatywne warsztaty z BARRAKUZ by Kamila Dziwirek Zapisz się już teraz i dołącz do nas w sobotę 3 września.
Dużo działań marketingowych, a leadów brak? by Agata Kostecka-Prorok Przegląd najczęstszych błędów w prowadzeniu kampanii lead generation w branży IT.
Marketing w firmach IT: mniejsze zasięgi, wartościowsze leady by Agata Kostecka-Prorok W artykule dowiesz się, co się liczy w marketingu B2B dla branży IT.
Czy cold mailing w 2023 roku ma jeszcze sens? by Filip Kaczmarski W tym artykule dowiesz się więcej o cold mailingu. Poznasz odpowiedzi na pytania, czym jest cold mailing, kto powinien go…
10 wskazówek, jak prowadzić marketing w sieci partnerskiej by Agata Kostecka-Prorok O tym, jak prowadzić marketing w modelu biznesowym opartym o sieć partnerów, czyli wśród często konkurujących ze sobą firm.
Jak korzystać z Google Ads do generowania leadów w IT by Filip Kaczmarski Przygotuj narzędzia, określ budżet i szukaj jednorożców wśród słów kluczowych – to nasza recepta na efektywną kampanię.
Salon z nową stroną internetową by Kamila Dziwirek W lata 20. wkraczamy nie tylko z nową stroną internetową, ale i z wieloma pomysłami oraz projektami do realizacji.

® Copyright 2024 by Salon Marketingowy.