Salon po godzinach

Piszemy o strategiach marketingowych, prowadzeniu projektów, budowaniu wizerunku marki i o tym, co nowego w Salonie. 

Marketing w startupie – 5 pierwszych kroków by Kamila Dziwirek Jeżeli zdecydowałeś się na założenie swojego startupu, a nie dysponujesz dużym budżetem na jego promocję, pamiętaj o pięciu podstawowych krokach.
Butikowa agencja marketingowa by Agata Kostecka-Prorok Jesteśmy małą firmą i w tym nasza siła. Mamy ograniczoną liczbę klientów, tak aby prowadzić ich projekty na najwyższym poziomie.
Jak obniżyć CPA Jak obniżyć koszt konwersji w kampanii Google Ads? by Mikita Konan Zredukowanie kosztów w kampanii Google Ads jest kluczowym celem dla wielu firm. W tym artykule podzielimy się praktycznymi wskazówkami, które…
Szerzymy ideę pozytywnego marketingu by Agata Kostecka-Prorok Przygotowując strategie, jak również prowadząc projekty, zawsze kierujemy się zasadami pozytywnego marketingu, które wyznaczyliśmy sobie na samym początku istnienia Salonu.
Jak prawidłowo ustawić CPA w kampaniach Google Ads by Mikita Konan CPA (ang. Cost Per Action) to jeden z kluczowych wskaźników do ustawienia w kampanii Google Ads. Koszt za akcję (inaczej…
Klucz do sukcesu międzynarodowych kampanii PRowych by Lidia Piekarska Planując ekspansję zagraniczną należy przygotować strategię, w której ważną rolę odgrywają działania public relations. Jak je przeprowadzić?

® Copyright 2023 by Salon Marketingowy.