Salon po godzinach

Piszemy o strategiach marketingowych, prowadzeniu projektów, budowaniu wizerunku marki i o tym, co nowego w Salonie. 

Klucz do sukcesu międzynarodowych kampanii PRowych by Lidia Piekarska Planując ekspansję zagraniczną należy przygotować strategię, w której ważną rolę odgrywają działania public relations. Jak je przeprowadzić?
Zapraszamy na kreatywne warsztaty z BARRAKUZ by Kamila Dziwirek Zapisz się już teraz i dołącz do nas w sobotę 3 września.
Dobrze dobrane działania, a leadów brak? by Agata Kostecka-Prorok Przegląd najczęstszych błędów w prowadzeniu kampanii lead generation w branży IT.
Marketing w firmach IT: mniejsze zasięgi, wartościowsze leady by Agata Kostecka-Prorok W artykule dowiesz się, co się liczy w marketingu B2B dla branży IT.
Czy cold mailing w 2021 roku ma jeszcze sens? by Filip Kaczmarski W tym artykule dowiesz się więcej o cold mailingu. Poznasz odpowiedzi na pytania, czym jest cold mailing, kto powinien go…
10 wskazówek, jak prowadzić marketing w sieci partnerskiej by Agata Kostecka-Prorok O tym, jak prowadzić marketing w modelu biznesowym opartym o sieć partnerów, czyli wśród często konkurujących ze sobą firm.

Zbudowane z dbałością. ® Copyright 2022 by Salon Marketingowy.